Difference between revisions of "Dragon FAQ (polish)"
m |
(→Po zresetowaniu skryptu pojawiły mi się dodatkowe skrzydła i ogony) |
||
Line 7: | Line 7: | ||
==Po zresetowaniu skryptu pojawiły mi się dodatkowe skrzydła i ogony== | ==Po zresetowaniu skryptu pojawiły mi się dodatkowe skrzydła i ogony== | ||
+ | |||
+ | Po zresetowaniu skryptu, przeźroczystość wszystkich elementów skrzydeł i ogona jest ustawiana na 0 (jest to zachowanie normalne i potrzebne). Aby ustawić prawidłowe wartości, po prostu wystartuj, polataj chwilę a następnie wyląduj. Spowoduje to przypisanie przez skrypt prawidłowych wartości parametru przeźroczystości dla tych elementów. | ||
+ | |||
==Co mam zrobić? Moje oczy pokryły się łuskami!== | ==Co mam zrobić? Moje oczy pokryły się łuskami!== | ||
==Namieszałem coś z kolorami. Jak przywrócić oryginalne?== | ==Namieszałem coś z kolorami. Jak przywrócić oryginalne?== |
Revision as of 20:02, 2 June 2008
Tłumaczenie w trakcie tworzenia.
Jeśli widzisz niniejszą informację - oznacza to, że tłumaczenie artykułu nie zostało jeszcze ukończone i/lub jest niekompletne. Aktualne informacje możesz zawsze znaleźć w tekście źródłowym.
Nie podobają mi się te kółka dymu, jak się ich pozbyć?
Kółka dymu są emitowane przez dwa niewidzialne primy znajdujące się na szczycie każdego z nozdrzy. By się ich pozbyć, połóż głowę na ziemi i w oknie Edycji uaktywnij tryb Edit Linked Parts. Znajdź i zaznacz sfery powyżej nozdrzy a następnie (mając zaznaczone jedynie te dwa primy) odłącz je od reszty (naciskając jednocześnie CTRL-SHIFT-L). Gdy je odłączysz, usuń je i zabierz głowę z powrotem do inwentarza.
Po zresetowaniu skryptu pojawiły mi się dodatkowe skrzydła i ogony
Po zresetowaniu skryptu, przeźroczystość wszystkich elementów skrzydeł i ogona jest ustawiana na 0 (jest to zachowanie normalne i potrzebne). Aby ustawić prawidłowe wartości, po prostu wystartuj, polataj chwilę a następnie wyląduj. Spowoduje to przypisanie przez skrypt prawidłowych wartości parametru przeźroczystości dla tych elementów.