Difference between revisions of "Dragon FAQ (polish)"
(→Po zresetowaniu skryptu pojawiły mi się dodatkowe skrzydła i ogony) |
(→Co mam zrobić? Moje oczy pokryły się łuskami!) |
||
Line 11: | Line 11: | ||
==Co mam zrobić? Moje oczy pokryły się łuskami!== | ==Co mam zrobić? Moje oczy pokryły się łuskami!== | ||
+ | |||
+ | Tekstury oczu nie zmieniają się automatycznie na podstawie koloru, który wybrałeś i musisz zrobić to ręcznie. W [[Dragon HUD v.2.5 Basics Guide (polish)|nowych HUDach]] zostały zaimplementowane trzy panele wyboru kolorów oraz trzy panele wyboru tekstur. Tekstury dla oczu, łusek, płetw i szponów znajdują się na stronie drugiej (kliknij przycisk z żółtą cyfrą "2" po prawej stronie panelu kolorów i tekstur). Strona trzecia zawiera losowy wybór niestandardowych wzorów łusek. | ||
+ | |||
==Namieszałem coś z kolorami. Jak przywrócić oryginalne?== | ==Namieszałem coś z kolorami. Jak przywrócić oryginalne?== | ||
==Po założeniu Smoka lub Wyrmlinga znika mi głowa i unoszę się nad ziemią!?== | ==Po założeniu Smoka lub Wyrmlinga znika mi głowa i unoszę się nad ziemią!?== |
Revision as of 20:18, 2 June 2008
Tłumaczenie w trakcie tworzenia.
Jeśli widzisz niniejszą informację - oznacza to, że tłumaczenie artykułu nie zostało jeszcze ukończone i/lub jest niekompletne. Aktualne informacje możesz zawsze znaleźć w tekście źródłowym.
Nie podobają mi się te kółka dymu, jak się ich pozbyć?
Kółka dymu są emitowane przez dwa niewidzialne primy znajdujące się na szczycie każdego z nozdrzy. By się ich pozbyć, połóż głowę na ziemi i w oknie Edycji uaktywnij tryb Edit Linked Parts. Znajdź i zaznacz sfery powyżej nozdrzy a następnie (mając zaznaczone jedynie te dwa primy) odłącz je od reszty (naciskając jednocześnie CTRL-SHIFT-L). Gdy je odłączysz, usuń je i zabierz głowę z powrotem do inwentarza.
Po zresetowaniu skryptu pojawiły mi się dodatkowe skrzydła i ogony
Po zresetowaniu skryptu, przeźroczystość wszystkich elementów skrzydeł i ogona jest ustawiana na 0 (jest to zachowanie normalne i potrzebne). Aby ustawić prawidłowe wartości, po prostu wystartuj, polataj chwilę a następnie wyląduj. Spowoduje to przypisanie przez skrypt prawidłowych wartości parametru przeźroczystości dla tych elementów.
Co mam zrobić? Moje oczy pokryły się łuskami!
Tekstury oczu nie zmieniają się automatycznie na podstawie koloru, który wybrałeś i musisz zrobić to ręcznie. W nowych HUDach zostały zaimplementowane trzy panele wyboru kolorów oraz trzy panele wyboru tekstur. Tekstury dla oczu, łusek, płetw i szponów znajdują się na stronie drugiej (kliknij przycisk z żółtą cyfrą "2" po prawej stronie panelu kolorów i tekstur). Strona trzecia zawiera losowy wybór niestandardowych wzorów łusek.