Difference between revisions of "Dragon HUD (polish)"
(→Infomacje ogólne) |
(→HUDy Hatchlingów i Wyrmlingów) |
||
Line 18: | Line 18: | ||
==HUDy [[Hatchling Species (polish)|Hatchlingów]] i [[Wyrmling Species (polish)|Wyrmlingów]]== | ==HUDy [[Hatchling Species (polish)|Hatchlingów]] i [[Wyrmling Species (polish)|Wyrmlingów]]== | ||
+ | |||
+ | Dla [[Hatchling Species (polish)|Hatchlingów]] i [[Wyrmling Species (polish)|Wyrmlingów]] w zależności od ich gatunku dostępne jest kilka rodzajów HUDów. Poniżej przedstawiono ich opisy. | ||
+ | |||
===Wersja 1=== | ===Wersja 1=== | ||
+ | |||
+ | [[Image:DragonHUD.jpg|right]] Hud w wersji '''1''' jest dostarczany wraz z [[Hatchling Species (polish)|Pisklakami]] i [[Wyrmling Species (polish)|Wyrmlingami]] gatunków: Aquatic, Astral, Fire, Hydra, Ice, Royal oraz Storm. Przyjmuje on postać ikony [[Dragon eggs (polish)|jaja]] znajdującego się w lewym dolnym rogu ekranu. | ||
+ | |||
+ | Posiada on dwa stany. "Zwinięty" - w którym widoczna jest tylko ikona jaja, oraz "rozwinięty" - w którym wszyetkie opcje są pokazane na ekranie. W tej drugiej formie zajmuje on znaczny obszar ekranu. W postaci "zwiniętej" widoczna jest jedynie jego ikona, lecz wszystkie efekty powodujące zwłokę (''lag'') pozostają. | ||
+ | |||
+ | W stanie "rozwiniętym" pokazane są w nim zarówno opcje dotyczące kolorów jak i tekstur. Zajmują one jednak ten sam obszar ekranu, więc nie jest możliwe ich jednoczesne wyświetlenie. | ||
+ | |||
===Wersja 2=== | ===Wersja 2=== | ||
+ | |||
+ | [[Image:DragonHUDv2.jpg|right]]Hud w wersji '''2''' jest dostarczany wraz z [[Hatchling Species (polish)|Pisklakami]] i [[Wyrmling Species (polish)|Wyrmlingami]] gatunków: Anubis, Bast, Dracolich, Spirit and Steam. Wyrmlingiem gatunku Fae oraz z Pisklakami Wyvernów: Arktycznego i Pustynnego. Występuje on w pięciu wariantach: | ||
+ | |||
+ | * '''2.1''' | ||
+ | * '''2.1''' (dla gatunku Steam) | ||
+ | * '''2.1''' (dla piskląt Wyvernów) | ||
+ | * '''2.5''' (dla gatunków Anubis oraz Bast) | ||
+ | * '''2.5''' (dla gatunku Dracolich) | ||
+ | |||
+ | Poszczególne warianty umożliwiają pełną kontrolę nad cechami różniącymi powyższe gatunki. | ||
+ | |||
+ | HUD przyjmuje formę belki z przyciskami znajdującą się po lewej stronie ekranu. Przyciski umożliwiają otwieranie poszczególnych grup opcji. Są to (w kolejności od góry do dołu: | ||
+ | * ''Colors'' (Kolory) | ||
+ | * ''Textures'' (Tekstury) | ||
+ | * ''Patterns'' (Wzory) | ||
+ | * ''Actions'' (Kontrola postaci) | ||
+ | * ''Sounds'' (Dźwięki) | ||
+ | * ''Config'' (Konfiguracja) | ||
+ | |||
+ | Wszystkie opcje za wyjątkiem kolorów i tekstur mogą być indywidualnie wyświetlane na ekranie. Kolory i tekstury zajmują na ekranie ten sam obszar, a zatem nie mogą występować w formie rozwiniętej jednocześnie. | ||
+ | |||
==HUDy [[Dragon Species (polish)|Smoków]]== | ==HUDy [[Dragon Species (polish)|Smoków]]== | ||
===Wersja 2.5=== | ===Wersja 2.5=== |
Revision as of 08:10, 17 June 2008
Tłumaczenie w trakcie tworzenia.
Jeśli widzisz niniejszą informację - oznacza to, że tłumaczenie artykułu nie zostało jeszcze ukończone i/lub jest niekompletne. Aktualne informacje możesz zawsze znaleźć w tekście źródłowym.
Wszystkie Smoki oraz Wyverny (we wszystkich rozmiarach) są wyposażone w HUD (Head-Up-Display). Zapewnia on właścicielowi możliwość sterowania rozmaitymi cechami i zachowaniami awatara. Umożliwia on następujące czynności:
- Modyfikację kolorów i tekstur.
- Aktywację i dezaktywację smoczego oddechu.
- Aktywację i dezaktywację smoczej aury.
- Przełącznie pomiędzy pozycjami w trybie lotu i chodzenia.
- Siadanie i wstawanie.
- Emitowanie dźwięków.
Nie wszystkie gatunki posiadają te same możliwości i w wielu przypadkach HUD jest przystosowany dla nich indywidualnie. W wielu przypadkach możliwe jest używanie tego samego HUDa u różnych gatunków, jednak niektóre z jego opcji mogą funkcjonować niewłaściwie.
HUD zakładany jest domyślnie w części centralnej ekranu (Center) i może my noszony wraz z elementami, zajmującymi inne lokalizacje.
Jeśli Twój HUD ulegnie uszkodzeniu lub przestanie funkcjonować, w każdej chwili możesz samodzielnie pobrać jego kopię poprzez uaktywnienie stosownej grupy i dotknięcie dystrybutora w kształcie kuli, znajdującego się po wschodniej stronie smoczych jaj w Katedrze.
Contents |
HUDy Hatchlingów i Wyrmlingów
Dla Hatchlingów i Wyrmlingów w zależności od ich gatunku dostępne jest kilka rodzajów HUDów. Poniżej przedstawiono ich opisy.
Wersja 1
Hud w wersji 1 jest dostarczany wraz z Pisklakami i Wyrmlingami gatunków: Aquatic, Astral, Fire, Hydra, Ice, Royal oraz Storm. Przyjmuje on postać ikony jaja znajdującego się w lewym dolnym rogu ekranu.Posiada on dwa stany. "Zwinięty" - w którym widoczna jest tylko ikona jaja, oraz "rozwinięty" - w którym wszyetkie opcje są pokazane na ekranie. W tej drugiej formie zajmuje on znaczny obszar ekranu. W postaci "zwiniętej" widoczna jest jedynie jego ikona, lecz wszystkie efekty powodujące zwłokę (lag) pozostają.
W stanie "rozwiniętym" pokazane są w nim zarówno opcje dotyczące kolorów jak i tekstur. Zajmują one jednak ten sam obszar ekranu, więc nie jest możliwe ich jednoczesne wyświetlenie.
Wersja 2
Hud w wersji 2 jest dostarczany wraz z Pisklakami i Wyrmlingami gatunków: Anubis, Bast, Dracolich, Spirit and Steam. Wyrmlingiem gatunku Fae oraz z Pisklakami Wyvernów: Arktycznego i Pustynnego. Występuje on w pięciu wariantach:- 2.1
- 2.1 (dla gatunku Steam)
- 2.1 (dla piskląt Wyvernów)
- 2.5 (dla gatunków Anubis oraz Bast)
- 2.5 (dla gatunku Dracolich)
Poszczególne warianty umożliwiają pełną kontrolę nad cechami różniącymi powyższe gatunki.
HUD przyjmuje formę belki z przyciskami znajdującą się po lewej stronie ekranu. Przyciski umożliwiają otwieranie poszczególnych grup opcji. Są to (w kolejności od góry do dołu:
- Colors (Kolory)
- Textures (Tekstury)
- Patterns (Wzory)
- Actions (Kontrola postaci)
- Sounds (Dźwięki)
- Config (Konfiguracja)
Wszystkie opcje za wyjątkiem kolorów i tekstur mogą być indywidualnie wyświetlane na ekranie. Kolory i tekstury zajmują na ekranie ten sam obszar, a zatem nie mogą występować w formie rozwiniętej jednocześnie.