Dragon Isles (polish)
This article has been flagged for content revision.
Information contained in this article has either been depreciated due to administrative policy changes or is out-of-date following sim expansion and building works.
Terminy Dragon Isles (Wyspy Smocze) lub po prostu Isles (Wyspy) używane w kontekście smoków autorstwa Daryth Kennedy odnoszą się do miejsc związanych z nimi zarówno w sensie znaczeniowym (np. Isle of Wyrms, Valley of Wyrms) jak i w sensie ogólnie rozumianym w Second Life, odnoszącym się do nazw wysp (np. Limbo, Lethe). Historia Wysp Smoczych sięga 2005 roku.
Każdy z symulatorów składających się na Wyspy ma wiele interesujących miejsc do zwiedzenia.
Tłumaczenie w trakcie tworzenia.
Jeśli widzisz niniejszą informację - oznacza to, że tłumaczenie artykułu nie zostało jeszcze ukończone i/lub jest niekompletne. Aktualne informacje możesz zawsze znaleźć w tekście źródłowym.
Contents |
The Cathedral (Cathedral)
Znajduje się tu budowla w formie wieży, uczęszczana przez tych, którzy chcą zostać smokami. Jest to miejsce, gdzie możesz kupić awatary smoków.
- Katedra oraz Smocze jaja.
Isle of Wyrms (Limbo)
Zapierające dech i wciągające środowisko pełne starych kamieni i na wpół zapomnianej architektury, otoczone krętymi ścieżkami, wzburzonymi wodospadami i sędziwymi drzewami, obrazujące wyobraźnie i talent Daryth. Jest to kraina, po której smoki mogą swobodnie wędrować i czuć się jak u siebie w domu. Najważniejsze miejsca godne polecenia to:
- Klub Dragon Inferno.
- Targowisko główne.
- Targowisko dla mieszkańców.
- Drum Circle wewnątrz wulkanu usytuowanego na południowym wschodzie wyspy.
- Gathering Circle/New Hatching Area na północnym wschodzie wyspy.
- Piaskownica dla Społeczności Wysp (Sandbox).
Najprzyjemniejszym zajęciem na Isle of Wyrms jest zwiedzanie i odkrywanie ukrytych miejsc oraz wtapianie się w jej atmosferę, pełną zarówno ogromnych, latających nad głowami smoków, jak i tych małych - zwinnie przemykających po ziemi.
Hatchie Haven (Hatchie Haven)
Miejsce stworzone specjalnie dla Hatchlingów i jeży autorstwa Daryth oraz dla ich przyjaciół.
Na wyspie znajdują się zarówno wysokie góry, jak i głębokie doliny, lasy i jeziora. Kręte ścieżki prowadzą do zatoczki piratów i do parków. Pomiędzy wzgórzami leży starożytna świątynia skrywająca liczne niezwykłości, czekające na odkrycie przez maluchów.
Uwaga! Maluchy tu rządzą!!!
Hatchie Haven jest częściowo przeznaczona do zamieszkania. Stoją tu gotowe do wynajęcia małe domki - w sam raz dla maluchów. Więcej szczegółów na ten temat znajdziesz na stronie: Wynajem domów na Hatchie Haven.
Valley of Wyrms (Lethe)
Lethe to duży symulator przeznaczony do budowy apartamentów, zamków i domów oraz do zamieszkiwania.
Przechadzając się po wyspie możesz zobaczyć mieniące się w świetle klejnoty i wielkie kamienne głowy przez które z głębi pasma Border Mountains wypływają cztery wodospady. Mimo że wiele miejsc jest już zajętych przez prywatnych właścicieli, wciąż jest tu sporo rzeczy wartych zobaczenia.
- Aby zasięgnąć dodatkowych informacji na temat wynajmowania działek na Lethe zapoznaj się z zawartością strony Wynajmowanie jaskiń.
Song of Wyrms (Lyre)
Symulator ten również przeznaczony jest do osadnictwa. Można tu znaleźć okręt piracki Hatchlingow, majestatyczne zamki, pałace oraz Świątynię Basta.
- Aby zasięgnąć dodatkowych informacji na temat wynajmowania działek na Lyre zapoznaj się z zawartością strony Wynajmowanie jaskiń.
Wyspy otwarte
Tir na Lir, Tir Infernis, Tir Niva oraz Tir na Nog są Wyspami Otwartymi. stanowią one połączenie z krainami Elfów na wschodzie. Znajdują się tam też domy oraz warsztaty niektórych smoczych strażników (Guardians) i Starszyzny (Elders), czyli osób, które opiekują się krainą.
Dragon Fire (Tir Infernis)
Kraina stromych gór i głębokich dolin. Wspaniale miejsce do sprawdzenia swoich umiejętności latania.
Tir Infernis jest równieś miejscem, gdzie można zakupić Wyścigowe Ślimaki produkcji Lone Star. Przychody ze sprzedaży są przekazywane na cel charytatywny szpitalowi St. Tiggywinkles.
Sea Dragon (Tir na Lir)
Tir na Lir obejmuje obszar od wulkanu do morza. Most łączy ją z cicha i malownicza wysepką. Jest ona również miejscem zebrań smoczej społeczności. Wyspa jest znana z ogromnych grzybów, które na niej rosną.
Tir na Lir stanowi połączenie z krainami Elfów na wschodzie.
Eternal Dragon (Tir na Nog)
Na wyspie znajduje się labirynt w kształcie pierścienia otaczający cicha rezydencje pośrodku.
Dragonfrost (Tir Niva)
Niewiele o niej wiadomo. Majestatyczne góry z czapami śniegu na szczytach sięgają nieba. Na wybrzeżu stoi starożytna świątynia. Można tu usłyszeć beczenie owiec oraz dziwne poskrzypywania.
Eragon, Eldamar oraz Imladris
Eragon
Eragon jest symulatorem Second Life przeznaczonym do eksploracji i zwiedzania.
Najważniejsze miejsca godne polecenia to:
- Kookaburra Pub - obecnie w trakcie przebudowy lecz otwarty dla wszystkich, również do organizacji imprez. W celu rezerwacji i koordynowania imprezy skontaktuj się z Wolfie Rankinem.
- The Dragon Caves, Gryfins Forge, Bath Lounge oraz Rooftop garden.
- Clock Tower - otwarta dla zwiedzających.
- Piaskownica - dostępna bez ograniczeń dla wszelkich poważnych prac budowlanych. Przedmioty są automatycznie zwracane co 12 godzin.
- Castle Kathryn - sala konferencyjna na drugim piętrze jest dostępny do organizacji spotkań. W celu rezerwacji skontaktuj się z Kath McGill.
- Dragon Mall Z - wielopoziomowy dom handlowy z różnorodnym asortymentem (sklepy, plac zabaw, galerie).
Eldamar
Eldamar (lub Dom Elfów) jest symulatorem Second Life zaprojektowanym w klimacie krain elfów tolkienowskiego Śródziemia. W twórczości Tolkiena była to starożytna siedziba elfów w Nieśmiertelnych Krajach, część Valinoru przyznana Elfom Wysokiego Rodu i wszystkim tym, którzy przypłynęli na zachód za Morzem. Było to miejsce, gdzie czas płynął wolniej i gdzie nic się nie starzało i nie ginęło.
Najważniejsze miejsca godne polecenia to:
- Tolkienowskie centrum edukacyjne (JRR Tolkien Education Centre)
- Tower of the Moon
- Elvenhome Designs
- Tower of the Sky
- Cara Galadhon Shops
- Publiczna Piaskownica
Imladris
Imladris (lub Rivendell) jest symulatorem mieszkalnym Second Life zaprojektowanym w klimacie krain elfów tolkienowskiego Śródziemia. W twórczości Tolkiena było elfickim schronieniem, gdzie podróżnicy mogli zatrzymać się i odpocząć podczas swych wypraw. Symulator wraz ze swoimi mieszkaniami i jaskiniami może stać się Twoim własnym azylem wewnątrz Second Life.
Najważniejsze miejsca godne polecenia to:
- Tower of Pearl (Dostępna pod wynajem)
- Cliffside Caverns (Dostępne pod wynajem)
- Ogólnodostępna Piaskownica
- Horse Meadow
- The Last Homily House
- Key West Tropical Gardens