Difference between revisions of "Dragon Isles (polish)"
Line 8: | Line 8: | ||
==Isle of Wyrms ([[Limbo_(polish)|Limbo]])== | ==Isle of Wyrms ([[Limbo_(polish)|Limbo]])== | ||
− | + | Zapierajace dech i wciagajace srodowisko pelne starych kamieni i na wpol zapomnianej architektury, otoczone kretymi sciezkami, wzburzonymi wodospadami i sedziwymi drzewami, obrazujace wyobraznie i talent [[User:Daryth|Daryth]]. Jest to kraina, po ktorej smoki moga swobodnie wedrowac i czuc sie jak u siebie w domu. Najwazniejsze miejsca godne polecenia to: | |
* Klub [[Club Dragon Inferno|Dragon Inferno]]. | * Klub [[Club Dragon Inferno|Dragon Inferno]]. | ||
* [[Marketplace|Targowisko glowne]]. | * [[Marketplace|Targowisko glowne]]. | ||
* [[Citizens_Marketplace_(polish)|Targowisko dla mieszkańców]]. | * [[Citizens_Marketplace_(polish)|Targowisko dla mieszkańców]]. | ||
− | * Drum Circle wewnatrz wulkanu usytuowanego na poludniowym wschodzie wyspy. | + | * [[Drum Circle]] wewnatrz wulkanu usytuowanego na poludniowym wschodzie wyspy. |
* Gathering Circle/New Hatching Area na polnocnym wschodzie wyspy. | * Gathering Circle/New Hatching Area na polnocnym wschodzie wyspy. | ||
* Publiczna [[Sandbox|Piaskownica]] (Sandbox). | * Publiczna [[Sandbox|Piaskownica]] (Sandbox). | ||
− | + | Najprzyjemniejsze zajecia na ''Isle of Wyrms'' to zwiedzanie i odkrywanie ukrytych lokalizacji oraz wtapianie sie w jej atmosfere, pelna zarowno ogromnych latajacych nad glowami smokow, jak i tych malych - zwinnie przemykajacych po ziemi. | |
==Valley of Wyrms ([[Lethe_(polish)|Lethe]])== | ==Valley of Wyrms ([[Lethe_(polish)|Lethe]])== |
Revision as of 14:21, 9 October 2007
This article has been flagged for content revision.
Information contained in this article has either been depreciated due to administrative policy changes or is out-of-date following sim expansion and building works.
Terminy Dragon Isles (Wyspy Smocze) lub po prostu Isles (Wyspy) uzywane w kontekscie smokow autorstwa Daryth Kennedy odnosza sie do miejsc zwiazanych z nimi zarowno w sensie znaczeniowym (np. Isle of Wyrms, Valley of Wyrms) jak i w sensie ogolnie rozumianym w Second Life, odnoszacym sie do nazw wysp (np. Limbo, Lethe).
Kazdy z symulatorow skladajacych sie na ,,Wyspy" ma wiele interesujacych miejsc do zwiedzenia.
Contents |
Isle of Wyrms (Limbo)
Zapierajace dech i wciagajace srodowisko pelne starych kamieni i na wpol zapomnianej architektury, otoczone kretymi sciezkami, wzburzonymi wodospadami i sedziwymi drzewami, obrazujace wyobraznie i talent Daryth. Jest to kraina, po ktorej smoki moga swobodnie wedrowac i czuc sie jak u siebie w domu. Najwazniejsze miejsca godne polecenia to:
- Klub Dragon Inferno.
- Targowisko glowne.
- Targowisko dla mieszkańców.
- Drum Circle wewnatrz wulkanu usytuowanego na poludniowym wschodzie wyspy.
- Gathering Circle/New Hatching Area na polnocnym wschodzie wyspy.
- Publiczna Piaskownica (Sandbox).
Najprzyjemniejsze zajecia na Isle of Wyrms to zwiedzanie i odkrywanie ukrytych lokalizacji oraz wtapianie sie w jej atmosfere, pelna zarowno ogromnych latajacych nad glowami smokow, jak i tych malych - zwinnie przemykajacych po ziemi.
Valley of Wyrms (Lethe)
A largely residential sim, Lethe plays host for the appartments, castles and houses. If you wander around the sim you will see dazzling gemstones glittering under the light and great stone heads spewing forth waterfalls from the depths of the Border Mountain ranges. While many of the places and parcels are private residences there are still some interesting things to see.
- Land Rentals are sometimes available in Lethe, check the Dragon Cave Rentals page for details.
Song of Wyrms (Lyre)
Also a residential sim. Here can be found the ships of pirate hatchlings, majestic castles and palaces.
- Land Rental is available in Lyre, check the Dragon Cave Rentals page for details.
The Cathedral (Cathedral)
Featuring a towering structure frequented by those who which to become a dragon, this is the place to go for your dragon avatar purchasing needs:
- The Cathedral and the Dragon eggs
Wyspy otwarte
Tir na Lir, Tir Infernis, Tir Niva and Tir na Nog are the Open Space sims. These provide a connection to the Elven lands to the east, as well as providing a residential and work area for some of the Isle of Wyrms' Guardians and Elders, the keepers of our lands.
Dragon Fire (Tir Infernis)
A land of sweeping hills and deep valleys. The perfect place to test your flying skills.
Sea Dragon (Tir na Lir)
Tir na Lir sweeps down from the high volcano into the sea. A bridge across the river joins a islet where a quiet and scenic enclave is located. This is the home to the Isle of Wyrms Guildhall. Giant mushrooms have been known to grow here.
Tir na Lir provides a connection to the Elven lands to the east.
Eternal Child (Tir na Nog)
A maze of rings surrounds a quiet residence.
Dragonfrost (Tir Niva)
Not much is known of this land, majestic snowcapped mountains sweep into the sky and an ancient temples lies on the coast. The faint sound of a sheep bleating and chalk on a board can also be heard.