Difference between revisions of "Dragon Isles (polish)"
m |
m |
||
Line 51: | Line 51: | ||
[[Tir_na_Lir_(polish)|Tir na Lir]] provides a connection to the Elven lands to the east. | [[Tir_na_Lir_(polish)|Tir na Lir]] provides a connection to the Elven lands to the east. | ||
− | ===Eternal | + | ===Eternal Dragon ([[Tir_na_Nog_(polish)|Tir na Nog]])=== |
− | + | Labirynt w ksztalcie pierscienia otaczajacy cicha rezydencje posrodku. | |
===Dragonfrost ([[Tir_Niva_(polish)|Tir Niva]])=== | ===Dragonfrost ([[Tir_Niva_(polish)|Tir Niva]])=== |
Revision as of 09:49, 10 October 2007
This article has been flagged for content revision.
Information contained in this article has either been depreciated due to administrative policy changes or is out-of-date following sim expansion and building works.
Terminy Dragon Isles (Wyspy Smocze) lub po prostu Isles (Wyspy) używane w kontekście smoków autorstwa Daryth Kennedy odnoszą sie do miejsc związanych z nimi zarówno w sensie znaczeniowym (np. Isle of Wyrms, Valley of Wyrms) jak i w sensie ogólnie rozumianym w Second Life, odnoszącym sie do nazw wysp (np. Limbo, Lethe).
Każdy z symulatorów składających sie na ,,Wyspy" ma wiele interesujących miejsc do zwiedzenia.
Contents |
Isle of Wyrms (Limbo)
Zapierające dech i wciągające środowisko pełne starych kamieni i na wpół zapomnianej architektury, otoczone krętymi ścieżkami, wzburzonymi wodospadami i sędziwymi drzewami, obrazujące wyobraźnie i talent Daryth. Jest to kraina, po której smoki mogą swobodnie wędrować i czuć sie jak u siebie w domu. Najważniejsze miejsca godne polecenia to:
- Klub Dragon Inferno.
- Targowisko główne.
- Targowisko dla mieszkańców.
- Drum Circle wewnątrz wulkanu usytuowanego na południowym wschodzie wyspy.
- Gathering Circle/New Hatching Area na północnym wschodzie wyspy.
- Publiczna Piaskownica (Sandbox).
Najprzyjemniejszym zajęciem na Isle of Wyrms jest zwiedzanie i odkrywanie ukrytych miejsc oraz wtapianie sie w jej atmosferę, pełną zarówno ogromnych, latających nad głowami smoków, jak i tych małych - zwinnie przemykających po ziemi.
Valley of Wyrms (Lethe)
A largely residential sim, Lethe plays host for the appartments, castles and houses. If you wander around the sim you will see dazzling gemstones glittering under the light and great stone heads spewing forth waterfalls from the depths of the Border Mountain ranges. While many of the places and parcels are private residences there are still some interesting things to see.
- Land Rentals are sometimes available in Lethe, check the Dragon Cave Rentals page for details.
Song of Wyrms (Lyre)
Also a residential sim. Here can be found the ships of pirate hatchlings, majestic castles and palaces.
- Land Rental is available in Lyre, check the Dragon Cave Rentals page for details.
The Cathedral (Cathedral)
Featuring a towering structure frequented by those who which to become a dragon, this is the place to go for your dragon avatar purchasing needs:
- The Cathedral and the Dragon eggs
Wyspy otwarte
Tir na Lir, Tir Infernis, Tir Niva and Tir na Nog are the Open Space sims. These provide a connection to the Elven lands to the east, as well as providing a residential and work area for some of the Isle of Wyrms' Guardians and Elders, the keepers of our lands.
Dragon Fire (Tir Infernis)
A land of sweeping hills and deep valleys. The perfect place to test your flying skills.
Sea Dragon (Tir na Lir)
Tir na Lir sweeps down from the high volcano into the sea. A bridge across the river joins a islet where a quiet and scenic enclave is located. This is the home to the Isle of Wyrms Guildhall. Giant mushrooms have been known to grow here.
Tir na Lir provides a connection to the Elven lands to the east.
Eternal Dragon (Tir na Nog)
Labirynt w ksztalcie pierscienia otaczajacy cicha rezydencje posrodku.
Dragonfrost (Tir Niva)
Not much is known of this land, majestic snowcapped mountains sweep into the sky and an ancient temples lies on the coast. The faint sound of a sheep bleating and chalk on a board can also be heard.