Difference between revisions of "Dragon Isles (polish)"
m (Link to IoW Timeline added.) |
|||
Line 2: | Line 2: | ||
− | Terminy ''Dragon Isles'' (''Wyspy Smocze'') lub po prostu ''Isles'' (''Wyspy'') używane w kontekście [[Dragon_Species_(polish)|smoków]] autorstwa [[User:Daryth|Daryth Kennedy]] odnoszą sie do miejsc związanych z nimi zarówno w sensie znaczeniowym (np. Isle of Wyrms, Valley of Wyrms) jak i w sensie ogólnie rozumianym w [[Second Life]], odnoszącym sie do nazw wysp (np. [[Limbo_(polish)|Limbo]], [[Lethe_(polish)|Lethe]]). | + | Terminy ''Dragon Isles'' (''Wyspy Smocze'') lub po prostu ''Isles'' (''Wyspy'') używane w kontekście [[Dragon_Species_(polish)|smoków]] autorstwa [[User:Daryth|Daryth Kennedy]] odnoszą sie do miejsc związanych z nimi zarówno w sensie znaczeniowym (np. Isle of Wyrms, Valley of Wyrms) jak i w sensie ogólnie rozumianym w [[Second Life]], odnoszącym sie do nazw wysp (np. [[Limbo_(polish)|Limbo]], [[Lethe_(polish)|Lethe]]). [[IoW_Timeline_(polish)|Historia]] Wysp Smoczych sięga 2005 roku. |
Każdy z symulatorów składających sie na ,,Wyspy" ma wiele interesujących miejsc do zwiedzenia. | Każdy z symulatorów składających sie na ,,Wyspy" ma wiele interesujących miejsc do zwiedzenia. |
Revision as of 13:25, 12 October 2007
This article has been flagged for content revision.
Information contained in this article has either been depreciated due to administrative policy changes or is out-of-date following sim expansion and building works.
Terminy Dragon Isles (Wyspy Smocze) lub po prostu Isles (Wyspy) używane w kontekście smoków autorstwa Daryth Kennedy odnoszą sie do miejsc związanych z nimi zarówno w sensie znaczeniowym (np. Isle of Wyrms, Valley of Wyrms) jak i w sensie ogólnie rozumianym w Second Life, odnoszącym sie do nazw wysp (np. Limbo, Lethe). Historia Wysp Smoczych sięga 2005 roku.
Każdy z symulatorów składających sie na ,,Wyspy" ma wiele interesujących miejsc do zwiedzenia.
Contents |
Isle of Wyrms (Limbo)
Zapierające dech i wciągające środowisko pełne starych kamieni i na wpół zapomnianej architektury, otoczone krętymi ścieżkami, wzburzonymi wodospadami i sędziwymi drzewami, obrazujące wyobraźnie i talent Daryth. Jest to kraina, po której smoki mogą swobodnie wędrować i czuć sie jak u siebie w domu. Najważniejsze miejsca godne polecenia to:
- Klub Dragon Inferno.
- Targowisko główne.
- Targowisko dla mieszkańców.
- Drum Circle wewnątrz wulkanu usytuowanego na południowym wschodzie wyspy.
- Gathering Circle/New Hatching Area na północnym wschodzie wyspy.
- Publiczna Piaskownica (Sandbox).
Najprzyjemniejszym zajęciem na Isle of Wyrms jest zwiedzanie i odkrywanie ukrytych miejsc oraz wtapianie sie w jej atmosferę, pełną zarówno ogromnych, latających nad głowami smoków, jak i tych małych - zwinnie przemykających po ziemi.
Valley of Wyrms (Lethe)
Lethe to duży symulator przeznaczony do budowy apartamentów, zamków i domów oraz do zamieszkiwania.
Przechadzając sie po wyspie możesz zobaczyć mieniące sie w świetle klejnoty i wielkie kamienne głowy przez które z głębi pasma Border Mountains wypływają cztery wodospady. Mimo że wiele miejsc jest już zajętych przez prywatnych właścicieli, wciąż jest tu sporo rzeczy wartych zobaczenia.
- Aby zasięgnąć dodatkowych informacji na temat wynajmowania działek na Lethe zapoznaj sie z zawartością strony Wynajmowanie jaskiń.
Song of Wyrms (Lyre)
Symulator ten również przeznaczony jest do osadnictwa. Można tu znaleźć okręt piracki Hatchlingow oraz majestatyczne zamki i pałace.
- Aby zasięgnąć dodatkowych informacji na temat wynajmowania działek na Lyre zapoznaj sie z zawartością strony Wynajmowanie jaskin.
The Cathedral (Cathedral)
Znajduje sie tu budowla w formie wieży, uczęszczana przez tych, którzy chcą zostać smokami. Jest to miejsce, gdzie możesz kupić awatary smoków.
- Katedra oraz Smocze jaja.
Wyspy otwarte
Tir na Lir, Tir Infernis, Tir Niva oraz Tir na Nog są Wyspami Otwartymi. stanowią one połączenie z krainami Elfów na wschodzie. Znajdują się tam też domy oraz warsztaty niektórych smoczych strażników (Guardians) i Starszyzny (Elders), czyli osób, które opiekują się krainą.
Dragon Fire (Tir Infernis)
Kraina stromych gór i głębokich dolin. Wspaniale miejsce do sprawdzenia swoich umiejętności latania.
Sea Dragon (Tir na Lir)
Tir na Lir obejmuje obszar od wulkanu do morza. Most łączy ją z cicha i malownicza wysepką. Jest ona również miejscem zebrań smoczej społeczności. Wyspa jest znana z ogromnych grzybów, które na niej rosną.
Tir na Lir stanowi połączenie z krainami Elfów na wschodzie.
Eternal Dragon (Tir na Nog)
Na wyspie znajduje się labirynt w kształcie pierścienia otaczający cicha rezydencje pośrodku.
Dragonfrost (Tir Niva)
Niewiele o niej wiadomo. Majestatyczne góry z czapami śniegu na szczytach sięgają nieba. Na wybrzeżu stoi starożytna świątynia. Można tu usłyszeć beczenie owiec oraz dziwne poskrzypywania.