Difference between revisions of "Dragon Isles (polish)"

From Encyclopedia Draconica
Jump to: navigation, search
(Wrong headers titles/internal wiki links fixed)
(Tir Infernis updated, Sandbox status changed)
Line 18: Line 18:
 
* [[Drum_Circle_(polish)|Drum Circle]] wewnątrz wulkanu usytuowanego na południowym wschodzie wyspy.
 
* [[Drum_Circle_(polish)|Drum Circle]] wewnątrz wulkanu usytuowanego na południowym wschodzie wyspy.
 
* Gathering Circle/New Hatching Area na północnym wschodzie wyspy.
 
* Gathering Circle/New Hatching Area na północnym wschodzie wyspy.
* Publiczna [[Sandbox_(polish)|Piaskownica]] (Sandbox).
+
* [[Sandbox_(polish)|Piaskownica]] dla [[Isle_of_Wyrms_Citizens_(polish)|Społeczności Wysp]] (Sandbox).
  
 
Najprzyjemniejszym zajęciem na ''Isle of Wyrms'' jest zwiedzanie i odkrywanie ukrytych miejsc oraz wtapianie się w jej atmosferę, pełną zarówno ogromnych, latających nad głowami smoków, jak i tych małych - zwinnie przemykających po ziemi.
 
Najprzyjemniejszym zajęciem na ''Isle of Wyrms'' jest zwiedzanie i odkrywanie ukrytych miejsc oraz wtapianie się w jej atmosferę, pełną zarówno ogromnych, latających nad głowami smoków, jak i tych małych - zwinnie przemykających po ziemi.
Line 53: Line 53:
  
 
Kraina stromych gór i głębokich dolin. Wspaniale miejsce do sprawdzenia swoich umiejętności latania.
 
Kraina stromych gór i głębokich dolin. Wspaniale miejsce do sprawdzenia swoich umiejętności latania.
 +
 +
[[Tir_Infernis_(polish)|Tir Infernis]] jest równieś miejscem, gdzie można zakupić Wyścigowe Ślimaki produkcji Lone Star. Przychody ze sprzedaży są przekazywane na cel harytatywny szpitalowi St. Tiggywinkles.
  
 
===Sea Dragon ([[Tir_na_Lir_(polish)|Tir na Lir]])===
 
===Sea Dragon ([[Tir_na_Lir_(polish)|Tir na Lir]])===

Revision as of 06:58, 1 April 2008

Terminy Dragon Isles (Wyspy Smocze) lub po prostu Isles (Wyspy) używane w kontekście smoków autorstwa Daryth Kennedy odnoszą się do miejsc związanych z nimi zarówno w sensie znaczeniowym (np. Isle of Wyrms, Valley of Wyrms) jak i w sensie ogólnie rozumianym w Second Life, odnoszącym się do nazw wysp (np. Limbo, Lethe). Historia Wysp Smoczych sięga 2005 roku.

Każdy z symulatorów składających się na Wyspy ma wiele interesujących miejsc do zwiedzenia.

Contents

The Cathedral (Cathedral)

Znajduje się tu budowla w formie wieży, uczęszczana przez tych, którzy chcą zostać smokami. Jest to miejsce, gdzie możesz kupić awatary smoków.

Isle of Wyrms (Limbo)

Zapierające dech i wciągające środowisko pełne starych kamieni i na wpół zapomnianej architektury, otoczone krętymi ścieżkami, wzburzonymi wodospadami i sędziwymi drzewami, obrazujące wyobraźnie i talent Daryth. Jest to kraina, po której smoki mogą swobodnie wędrować i czuć się jak u siebie w domu. Najważniejsze miejsca godne polecenia to:

Najprzyjemniejszym zajęciem na Isle of Wyrms jest zwiedzanie i odkrywanie ukrytych miejsc oraz wtapianie się w jej atmosferę, pełną zarówno ogromnych, latających nad głowami smoków, jak i tych małych - zwinnie przemykających po ziemi.

Hatchie Haven (Hatchie Haven)

Miejsce stworzone specjalnie dla Hatchlingów i jeży autorstwa Daryth oraz dla ich przyjaciół.

Na wyspie znajdują się zarówno wysokie góry, jak i głębokie doliny, lasy i jeziora. Kręte ścieżki prowadzą do zatoczki piratów i do parków. Pomiędzy wzgórzami leży starożytna świątynia skrywająca liczne niezwykłości, czekające na odkrycie przez maluchów.

Uwaga! Maluchy tu rządzą!!!

Hatchie Haven jest częściowo przeznaczona do zamieszkania. Stoją tu gotowe do wynajęcia małe domki - w sam raz dla maluchów. Więcej szczegółów na ten temat znajdziesz na stronie: Wynajem domów na Hatchie Haven.

Valley of Wyrms (Lethe)

Lethe to duży symulator przeznaczony do budowy apartamentów, zamków i domów oraz do zamieszkiwania.

Przechadzając się po wyspie możesz zobaczyć mieniące się w świetle klejnoty i wielkie kamienne głowy przez które z głębi pasma Border Mountains wypływają cztery wodospady. Mimo że wiele miejsc jest już zajętych przez prywatnych właścicieli, wciąż jest tu sporo rzeczy wartych zobaczenia.

  • Aby zasięgnąć dodatkowych informacji na temat wynajmowania działek na Lethe zapoznaj się z zawartością strony Wynajmowanie jaskiń.

Song of Wyrms (Lyre)

Symulator ten również przeznaczony jest do osadnictwa. Można tu znaleźć okręt piracki Hatchlingow, majestatyczne zamki, pałace oraz Świątynię Basta.

  • Aby zasięgnąć dodatkowych informacji na temat wynajmowania działek na Lyre zapoznaj się z zawartością strony Wynajmowanie jaskiń.

Wyspy otwarte

Tir na Lir, Tir Infernis, Tir Niva oraz Tir na Nog są Wyspami Otwartymi. stanowią one połączenie z krainami Elfów na wschodzie. Znajdują się tam też domy oraz warsztaty niektórych smoczych strażników (Guardians) i Starszyzny (Elders), czyli osób, które opiekują się krainą.

Dragon Fire (Tir Infernis)

Kraina stromych gór i głębokich dolin. Wspaniale miejsce do sprawdzenia swoich umiejętności latania.

Tir Infernis jest równieś miejscem, gdzie można zakupić Wyścigowe Ślimaki produkcji Lone Star. Przychody ze sprzedaży są przekazywane na cel harytatywny szpitalowi St. Tiggywinkles.

Sea Dragon (Tir na Lir)

Tir na Lir obejmuje obszar od wulkanu do morza. Most łączy ją z cicha i malownicza wysepką. Jest ona również miejscem zebrań smoczej społeczności. Wyspa jest znana z ogromnych grzybów, które na niej rosną.

Tir na Lir stanowi połączenie z krainami Elfów na wschodzie.

Eternal Dragon (Tir na Nog)

Na wyspie znajduje się labirynt w kształcie pierścienia otaczający cicha rezydencje pośrodku.

Dragonfrost (Tir Niva)

Niewiele o niej wiadomo. Majestatyczne góry z czapami śniegu na szczytach sięgają nieba. Na wybrzeżu stoi starożytna świątynia. Można tu usłyszeć beczenie owiec oraz dziwne poskrzypywania.

Eragon, Eldamar oraz Imladris

Eragon

Welcome to Eragon, a mature sim in Second Life dedicated to exploring the possibilities and opportunities to be found here. Major points of interest are:

  • Kookaburra Pub - currently undergoing some renovations but is still open to the general public for all events. Please contact Wolfie Rankin for event coordination.
  • The Dragon Caves, Gryfins Forge, Bath Lounge & Rooftop garden.
  • Clock Tower - Open to visitors.
  • The Sand Box - Open to everyone for serious building. All builds are returned after 12 hours.
  • Castle Kathryn - 2nd floor meeting hall open Please contact Kath McGill for any event reservations.
  • Dragon Mall Z - this multilevel mall has many areas of interest for everyone, including shopps, playgrounds and galleries

Eldamar

Eldamar is a Second Life sim designed around a Middle-earth Elven theme. In J.R.R. Tolkien's writings, Eldamar, or Elvenhome, was the realm of the Elves in the Ancient West, a place of healing and beauty where Time passed more slowly and nothing decayed or grew old. Major points of interest are:

  • JRR Tolkien Education Centre
  • Tower of the Moon
  • Elvenhome Designs
  • Tower of the Sky
  • Cara Galadhon Shops
  • Public Sandbox

Imladris

Imaldris is a residential Second Life simdesigned around a Middle-earth Elven theme. In J.R.R. Tolkien's writings Imladris (more commonly known as Rivendell) was an Elven refuge where travelers could find rest and counsel in a setting of peace and beauty. With apartments and caverns available for rent, Imladris could become your very own peaceful refuge within Second Life. Major points of interest are:

  • Tower of Pearl (Residential Rentals)
  • Cliffside Caverns (Residential Rentals)
  • Public Sandbox
  • Horse Meadow
  • the Last Homily House
  • Key West Tropical Gardens

Mapa wysp

Wyspy Smocze

Tir na NogSimMap.png CathedralSimMap.png Tir InfernisSimMap.png
HatchieHavenSimMap.png LimboSimMap.png Tir na LirSimMap.png
Tir NivaSimMap.png LetheSimMap.png LyreSimMap.png

Eragon, Eldamar & Imladris

EragonSimMap.png EldemireSimMap.png ImaldrisSimMap.png