Difference between revisions of "Dragon Isles (polish)"
Line 21: | Line 21: | ||
==Valley of Wyrms ([[Lethe_(polish)|Lethe]])== | ==Valley of Wyrms ([[Lethe_(polish)|Lethe]])== | ||
− | [[Lethe_(polish)|Lethe]] to | + | [[Lethe_(polish)|Lethe]] to duży symulator przeznaczony do budowy apartamentów, zamków i domów oraz do zamieszkiwania. |
− | + | Przechadzając sie po wyspie możesz zobaczyć mieniące sie w świetle klejnoty i wielkie kamienne głowy przez które z głębi pasma Border Mountains wypływają cztery wodospady. Mimo że wiele miejsc jest już zajętych przez prywatnych właścicieli, wciąż jest tu sporo rzeczy wartych zobaczenia. | |
− | * Aby | + | * Aby zasięgnąć dodatkowych informacji na temat wynajmowania działek na [[Lethe_(polish)|Lethe]] zapoznaj sie z zawartością strony [[Dragon_Cave_Rental_(polish)|Wynajmowanie jaskiń]]. |
==Song of Wyrms ([[Lyre_(polish)|Lyre]])== | ==Song of Wyrms ([[Lyre_(polish)|Lyre]])== | ||
− | Symulator | + | Symulator ten również przeznaczony jest do osadnictwa. Można tu znaleźć okręt piracki Hatchlingow oraz majestatyczne zamki i pałace. |
− | * Aby | + | * Aby zasięgnąć dodatkowych informacji na temat wynajmowania działek na [[Lyre_(polish)|Lyre]] zapoznaj sie z zawartością strony [[Dragon_Cave_Rental_(polish)|Wynajmowanie jaskin]]. |
==The Cathedral ([[Cathedral_(sim)_(polish)|Cathedral]])== | ==The Cathedral ([[Cathedral_(sim)_(polish)|Cathedral]])== | ||
− | Znajduje sie tu | + | Znajduje sie tu budowla w formie wieży, uczęszczana przez tych, którzy chcą zostać smokami. Jest to miejsce, gdzie możesz [[Purchasing_a_Dragon_Avatar_(polish)|kupić awatary smoków]]. |
* [[Cathedral_(polish)|Katedra]] oraz [[Dragon_eggs_(polish)|Smocze jaja]]. | * [[Cathedral_(polish)|Katedra]] oraz [[Dragon_eggs_(polish)|Smocze jaja]]. | ||
Line 41: | Line 41: | ||
==Wyspy otwarte== | ==Wyspy otwarte== | ||
− | [[Tir_na_Lir_(polish)|Tir na Lir]], [[Tir_Infernis_(polish)|Tir Infernis]], [[Tir_Niva_(polish)|Tir Niva]] oraz [[Tir_na_Nog_(polish)|Tir na Nog]] | + | [[Tir_na_Lir_(polish)|Tir na Lir]], [[Tir_Infernis_(polish)|Tir Infernis]], [[Tir_Niva_(polish)|Tir Niva]] oraz [[Tir_na_Nog_(polish)|Tir na Nog]] są Wyspami Otwartymi. stanowią one połączenie z krainami Elfów na wschodzie. Znajdują się tam też domy oraz warsztaty niektórych smoczych strażników (Guardians) i Starszyzny (Elders), czyli osób, które opiekują się krainą. |
===Dragon Fire ([[Tir_Infernis_(polish)|Tir Infernis]])=== | ===Dragon Fire ([[Tir_Infernis_(polish)|Tir Infernis]])=== | ||
− | Kraina stromych | + | Kraina stromych gór i głębokich dolin. Wspaniale miejsce do sprawdzenia swoich umiejętności latania. |
===Sea Dragon ([[Tir_na_Lir_(polish)|Tir na Lir]])=== | ===Sea Dragon ([[Tir_na_Lir_(polish)|Tir na Lir]])=== | ||
− | [[Tir_na_Lir_(polish)|Tir na Lir]] obejmuje obszar od wulkanu do morza. Most | + | [[Tir_na_Lir_(polish)|Tir na Lir]] obejmuje obszar od wulkanu do morza. Most łączy ją z cicha i malownicza wysepką. Jest ona również miejscem zebrań smoczej społeczności. Wyspa jest znana z ogromnych grzybów, które na niej rosną. |
− | [[Tir_na_Lir_(polish)|Tir na Lir]] stanowi | + | [[Tir_na_Lir_(polish)|Tir na Lir]] stanowi połączenie z krainami Elfów na wschodzie. |
===Eternal Dragon ([[Tir_na_Nog_(polish)|Tir na Nog]])=== | ===Eternal Dragon ([[Tir_na_Nog_(polish)|Tir na Nog]])=== | ||
− | + | Na wyspie znajduje się labirynt w kształcie pierścienia otaczający cicha rezydencje pośrodku. | |
===Dragonfrost ([[Tir_Niva_(polish)|Tir Niva]])=== | ===Dragonfrost ([[Tir_Niva_(polish)|Tir Niva]])=== | ||
− | Niewiele o niej wiadomo. Majestatyczne | + | Niewiele o niej wiadomo. Majestatyczne góry z czapami śniegu na szczytach sięgają nieba. Na wybrzeżu stoi starożytna świątynia. Można tu usłyszeć beczenie owiec oraz dziwne poskrzypywania. |
==Mapa wysp== | ==Mapa wysp== |
Revision as of 15:13, 10 October 2007
This article has been flagged for content revision.
Information contained in this article has either been depreciated due to administrative policy changes or is out-of-date following sim expansion and building works.
Terminy Dragon Isles (Wyspy Smocze) lub po prostu Isles (Wyspy) używane w kontekście smoków autorstwa Daryth Kennedy odnoszą sie do miejsc związanych z nimi zarówno w sensie znaczeniowym (np. Isle of Wyrms, Valley of Wyrms) jak i w sensie ogólnie rozumianym w Second Life, odnoszącym sie do nazw wysp (np. Limbo, Lethe).
Każdy z symulatorów składających sie na ,,Wyspy" ma wiele interesujących miejsc do zwiedzenia.
Contents |
Isle of Wyrms (Limbo)
Zapierające dech i wciągające środowisko pełne starych kamieni i na wpół zapomnianej architektury, otoczone krętymi ścieżkami, wzburzonymi wodospadami i sędziwymi drzewami, obrazujące wyobraźnie i talent Daryth. Jest to kraina, po której smoki mogą swobodnie wędrować i czuć sie jak u siebie w domu. Najważniejsze miejsca godne polecenia to:
- Klub Dragon Inferno.
- Targowisko główne.
- Targowisko dla mieszkańców.
- Drum Circle wewnątrz wulkanu usytuowanego na południowym wschodzie wyspy.
- Gathering Circle/New Hatching Area na północnym wschodzie wyspy.
- Publiczna Piaskownica (Sandbox).
Najprzyjemniejszym zajęciem na Isle of Wyrms jest zwiedzanie i odkrywanie ukrytych miejsc oraz wtapianie sie w jej atmosferę, pełną zarówno ogromnych, latających nad głowami smoków, jak i tych małych - zwinnie przemykających po ziemi.
Valley of Wyrms (Lethe)
Lethe to duży symulator przeznaczony do budowy apartamentów, zamków i domów oraz do zamieszkiwania.
Przechadzając sie po wyspie możesz zobaczyć mieniące sie w świetle klejnoty i wielkie kamienne głowy przez które z głębi pasma Border Mountains wypływają cztery wodospady. Mimo że wiele miejsc jest już zajętych przez prywatnych właścicieli, wciąż jest tu sporo rzeczy wartych zobaczenia.
- Aby zasięgnąć dodatkowych informacji na temat wynajmowania działek na Lethe zapoznaj sie z zawartością strony Wynajmowanie jaskiń.
Song of Wyrms (Lyre)
Symulator ten również przeznaczony jest do osadnictwa. Można tu znaleźć okręt piracki Hatchlingow oraz majestatyczne zamki i pałace.
- Aby zasięgnąć dodatkowych informacji na temat wynajmowania działek na Lyre zapoznaj sie z zawartością strony Wynajmowanie jaskin.
The Cathedral (Cathedral)
Znajduje sie tu budowla w formie wieży, uczęszczana przez tych, którzy chcą zostać smokami. Jest to miejsce, gdzie możesz kupić awatary smoków.
- Katedra oraz Smocze jaja.
Wyspy otwarte
Tir na Lir, Tir Infernis, Tir Niva oraz Tir na Nog są Wyspami Otwartymi. stanowią one połączenie z krainami Elfów na wschodzie. Znajdują się tam też domy oraz warsztaty niektórych smoczych strażników (Guardians) i Starszyzny (Elders), czyli osób, które opiekują się krainą.
Dragon Fire (Tir Infernis)
Kraina stromych gór i głębokich dolin. Wspaniale miejsce do sprawdzenia swoich umiejętności latania.
Sea Dragon (Tir na Lir)
Tir na Lir obejmuje obszar od wulkanu do morza. Most łączy ją z cicha i malownicza wysepką. Jest ona również miejscem zebrań smoczej społeczności. Wyspa jest znana z ogromnych grzybów, które na niej rosną.
Tir na Lir stanowi połączenie z krainami Elfów na wschodzie.
Eternal Dragon (Tir na Nog)
Na wyspie znajduje się labirynt w kształcie pierścienia otaczający cicha rezydencje pośrodku.
Dragonfrost (Tir Niva)
Niewiele o niej wiadomo. Majestatyczne góry z czapami śniegu na szczytach sięgają nieba. Na wybrzeżu stoi starożytna świątynia. Można tu usłyszeć beczenie owiec oraz dziwne poskrzypywania.