Difference between revisions of "Dragon Isles (polish)"
Line 10: | Line 10: | ||
Zapierające dech i wciągające środowisko pełne starych kamieni i na wpół zapomnianej architektury, otoczone krętymi ścieżkami, wzburzonymi wodospadami i sędziwymi drzewami, obrazujące wyobraźnie i talent [[User:Daryth|Daryth]]. Jest to kraina, po której smoki mogą swobodnie wędrować i czuć sie jak u siebie w domu. Najważniejsze miejsca godne polecenia to: | Zapierające dech i wciągające środowisko pełne starych kamieni i na wpół zapomnianej architektury, otoczone krętymi ścieżkami, wzburzonymi wodospadami i sędziwymi drzewami, obrazujące wyobraźnie i talent [[User:Daryth|Daryth]]. Jest to kraina, po której smoki mogą swobodnie wędrować i czuć sie jak u siebie w domu. Najważniejsze miejsca godne polecenia to: | ||
− | * Klub [[ | + | * Klub [[Club_Dragon_Inferno_(polish)|Dragon Inferno]]. |
− | * [[ | + | * [[Marketplace_(polish)|Targowisko główne]]. |
* [[Citizens_Marketplace_(polish)|Targowisko dla mieszkańców]]. | * [[Citizens_Marketplace_(polish)|Targowisko dla mieszkańców]]. | ||
− | * [[Drum Circle]] wewnątrz wulkanu usytuowanego na południowym wschodzie wyspy. | + | * [[Drum_Circle_(polish)|Drum Circle]] wewnątrz wulkanu usytuowanego na południowym wschodzie wyspy. |
* Gathering Circle/New Hatching Area na północnym wschodzie wyspy. | * Gathering Circle/New Hatching Area na północnym wschodzie wyspy. | ||
− | * Publiczna [[ | + | * Publiczna [[Sandbox_(polish)|Piaskownica]] (Sandbox). |
Najprzyjemniejszym zajęciem na ''Isle of Wyrms'' jest zwiedzanie i odkrywanie ukrytych miejsc oraz wtapianie sie w jej atmosferę, pełną zarówno ogromnych, latających nad głowami smoków, jak i tych małych - zwinnie przemykających po ziemi. | Najprzyjemniejszym zajęciem na ''Isle of Wyrms'' jest zwiedzanie i odkrywanie ukrytych miejsc oraz wtapianie sie w jej atmosferę, pełną zarówno ogromnych, latających nad głowami smoków, jak i tych małych - zwinnie przemykających po ziemi. | ||
Line 25: | Line 25: | ||
Przechadzajac sie po wyspie mozesz zobaczyc mieniace sie w swietle klejnoty i wielkie kamienne glowy przez ktore z glebi pasma Border Mountains wyplywaja cztery wodospady. Mimo ze wiele miejsc jest juz zajetych przez prywatnych wlascicieli, wciaz jest tu sporo rzeczy wartych zobaczenia. | Przechadzajac sie po wyspie mozesz zobaczyc mieniace sie w swietle klejnoty i wielkie kamienne glowy przez ktore z glebi pasma Border Mountains wyplywaja cztery wodospady. Mimo ze wiele miejsc jest juz zajetych przez prywatnych wlascicieli, wciaz jest tu sporo rzeczy wartych zobaczenia. | ||
− | * Aby zasiegnac dodatkowych informacji na temat wynajmowania dzialek na [[Lethe_(polish)|Lethe]] zapoznaj sie z zawartoscia strony [[Dragon_Cave_Rental|Wynajmowanie | + | * Aby zasiegnac dodatkowych informacji na temat wynajmowania dzialek na [[Lethe_(polish)|Lethe]] zapoznaj sie z zawartoscia strony [[Dragon_Cave_Rental|Wynajmowanie jaskin]]. |
==Song of Wyrms ([[Lyre_(polish)|Lyre]])== | ==Song of Wyrms ([[Lyre_(polish)|Lyre]])== | ||
Line 31: | Line 31: | ||
Symulator rowniez przeznaczony do osadnictwa. Mozna tu znalezc okret piracki Hatchlingow oraz majestatyczne zamki i palace. | Symulator rowniez przeznaczony do osadnictwa. Mozna tu znalezc okret piracki Hatchlingow oraz majestatyczne zamki i palace. | ||
− | * Aby zasiegnac dodatkowych informacji na temat wynajmowania dzialek na [[Lyre_(polish)|Lyre]] zapoznaj sie z zawartoscia strony [[Dragon_Cave_Rental|Wynajmowanie | + | * Aby zasiegnac dodatkowych informacji na temat wynajmowania dzialek na [[Lyre_(polish)|Lyre]] zapoznaj sie z zawartoscia strony [[Dragon_Cave_Rental|Wynajmowanie jaskin]]. |
==The Cathedral ([[Cathedral_(sim)_(polish)|Cathedral]])== | ==The Cathedral ([[Cathedral_(sim)_(polish)|Cathedral]])== | ||
− | + | Znajduje sie tu Budowla w formie wiezy, uczeszczana przez tych, ktorzy chca zostac smokami. Jest to miejsce, gdzie mozesz [[Purchasing_a_Dragon_Avatar_(polish)|kupic awatary smokow]]. | |
− | * | + | * [[Cathedral_(polish)|Katedra]] oraz [[Dragon_eggs_(polish)|Smocze jaja]]. |
==Wyspy otwarte== | ==Wyspy otwarte== | ||
− | [[Tir_na_Lir_(polish)|Tir na Lir]], [[Tir_Infernis_(polish)|Tir Infernis]], [[Tir_Niva_(polish)|Tir Niva]] | + | [[Tir_na_Lir_(polish)|Tir na Lir]], [[Tir_Infernis_(polish)|Tir Infernis]], [[Tir_Niva_(polish)|Tir Niva]] oraz [[Tir_na_Nog_(polish)|Tir na Nog]] sa Wyspami Otwartymi. Stanowia one polaczenie z krainami Elfow na wschodzie. Znajdują się tam też domy oraz warsztaty niektórych smoczych strażnikow (Guardians) i Starszyzny (Elders), czyli osób, które opiekują się krainą. |
===Dragon Fire ([[Tir_Infernis_(polish)|Tir Infernis]])=== | ===Dragon Fire ([[Tir_Infernis_(polish)|Tir Infernis]])=== | ||
− | + | Kraina stromych gor i glebokich dolin. Wspaniale miejsce do sprawdzenia swoich umiejetnosci latania. | |
===Sea Dragon ([[Tir_na_Lir_(polish)|Tir na Lir]])=== | ===Sea Dragon ([[Tir_na_Lir_(polish)|Tir na Lir]])=== | ||
− | Tir na Lir | + | [[Tir_na_Lir_(polish)|Tir na Lir]] obejmuje obszar od wulkanu do morza. Most na rzece laczy ja z cicha i malownicza wysepka. Jest ona rowniez miejscem zebran spolecznosci. Wyspa jest znana z ogromnych grzybow, ktore na niej rosna. |
− | [[Tir_na_Lir_(polish)|Tir na Lir]] | + | [[Tir_na_Lir_(polish)|Tir na Lir]] stanowi polaczenia z krainami Elfow na wschodzie. |
===Eternal Dragon ([[Tir_na_Nog_(polish)|Tir na Nog]])=== | ===Eternal Dragon ([[Tir_na_Nog_(polish)|Tir na Nog]])=== | ||
Line 59: | Line 59: | ||
===Dragonfrost ([[Tir_Niva_(polish)|Tir Niva]])=== | ===Dragonfrost ([[Tir_Niva_(polish)|Tir Niva]])=== | ||
− | + | Niewiele o niej wiadomo. Majestatyczne gory z czapami sniegu na szczytach siegaja nieba. Na wybrzezu stoi starozytna swiatynia. Mozna tu uslyszec beczenie owiec oraz dziwne poskrzypywania. | |
==Mapa wysp== | ==Mapa wysp== |
Revision as of 13:53, 10 October 2007
This article has been flagged for content revision.
Information contained in this article has either been depreciated due to administrative policy changes or is out-of-date following sim expansion and building works.
Terminy Dragon Isles (Wyspy Smocze) lub po prostu Isles (Wyspy) używane w kontekście smoków autorstwa Daryth Kennedy odnoszą sie do miejsc związanych z nimi zarówno w sensie znaczeniowym (np. Isle of Wyrms, Valley of Wyrms) jak i w sensie ogólnie rozumianym w Second Life, odnoszącym sie do nazw wysp (np. Limbo, Lethe).
Każdy z symulatorów składających sie na ,,Wyspy" ma wiele interesujących miejsc do zwiedzenia.
Contents |
Isle of Wyrms (Limbo)
Zapierające dech i wciągające środowisko pełne starych kamieni i na wpół zapomnianej architektury, otoczone krętymi ścieżkami, wzburzonymi wodospadami i sędziwymi drzewami, obrazujące wyobraźnie i talent Daryth. Jest to kraina, po której smoki mogą swobodnie wędrować i czuć sie jak u siebie w domu. Najważniejsze miejsca godne polecenia to:
- Klub Dragon Inferno.
- Targowisko główne.
- Targowisko dla mieszkańców.
- Drum Circle wewnątrz wulkanu usytuowanego na południowym wschodzie wyspy.
- Gathering Circle/New Hatching Area na północnym wschodzie wyspy.
- Publiczna Piaskownica (Sandbox).
Najprzyjemniejszym zajęciem na Isle of Wyrms jest zwiedzanie i odkrywanie ukrytych miejsc oraz wtapianie sie w jej atmosferę, pełną zarówno ogromnych, latających nad głowami smoków, jak i tych małych - zwinnie przemykających po ziemi.
Valley of Wyrms (Lethe)
Lethe to duzy symulator przeznaczony do budowy apartamentow, zamkow i domow oraz do zamieszkiwania.
Przechadzajac sie po wyspie mozesz zobaczyc mieniace sie w swietle klejnoty i wielkie kamienne glowy przez ktore z glebi pasma Border Mountains wyplywaja cztery wodospady. Mimo ze wiele miejsc jest juz zajetych przez prywatnych wlascicieli, wciaz jest tu sporo rzeczy wartych zobaczenia.
- Aby zasiegnac dodatkowych informacji na temat wynajmowania dzialek na Lethe zapoznaj sie z zawartoscia strony Wynajmowanie jaskin.
Song of Wyrms (Lyre)
Symulator rowniez przeznaczony do osadnictwa. Mozna tu znalezc okret piracki Hatchlingow oraz majestatyczne zamki i palace.
- Aby zasiegnac dodatkowych informacji na temat wynajmowania dzialek na Lyre zapoznaj sie z zawartoscia strony Wynajmowanie jaskin.
The Cathedral (Cathedral)
Znajduje sie tu Budowla w formie wiezy, uczeszczana przez tych, ktorzy chca zostac smokami. Jest to miejsce, gdzie mozesz kupic awatary smokow.
- Katedra oraz Smocze jaja.
Wyspy otwarte
Tir na Lir, Tir Infernis, Tir Niva oraz Tir na Nog sa Wyspami Otwartymi. Stanowia one polaczenie z krainami Elfow na wschodzie. Znajdują się tam też domy oraz warsztaty niektórych smoczych strażnikow (Guardians) i Starszyzny (Elders), czyli osób, które opiekują się krainą.
Dragon Fire (Tir Infernis)
Kraina stromych gor i glebokich dolin. Wspaniale miejsce do sprawdzenia swoich umiejetnosci latania.
Sea Dragon (Tir na Lir)
Tir na Lir obejmuje obszar od wulkanu do morza. Most na rzece laczy ja z cicha i malownicza wysepka. Jest ona rowniez miejscem zebran spolecznosci. Wyspa jest znana z ogromnych grzybow, ktore na niej rosna.
Tir na Lir stanowi polaczenia z krainami Elfow na wschodzie.
Eternal Dragon (Tir na Nog)
Labirynt w ksztalcie pierscienia otaczajacy cicha rezydencje posrodku.
Dragonfrost (Tir Niva)
Niewiele o niej wiadomo. Majestatyczne gory z czapami sniegu na szczytach siegaja nieba. Na wybrzezu stoi starozytna swiatynia. Mozna tu uslyszec beczenie owiec oraz dziwne poskrzypywania.