Difference between revisions of "Dragon Isles (polish)"

From Encyclopedia Draconica
Jump to: navigation, search
Line 21: Line 21:
 
==Valley of Wyrms ([[Lethe_(polish)|Lethe]])==
 
==Valley of Wyrms ([[Lethe_(polish)|Lethe]])==
  
[[Lethe_(polish)|Lethe]] to duzy symulator przeznaczony do budowy apartamentow, zamkow i domow oraz do zamieszkiwania.
+
[[Lethe_(polish)|Lethe]] to duży symulator przeznaczony do budowy apartamentów, zamków i domów oraz do zamieszkiwania.
  
Przechadzajac sie po wyspie mozesz zobaczyc mieniace sie w swietle klejnoty i wielkie kamienne glowy przez ktore z glebi pasma Border Mountains wyplywaja cztery wodospady. Mimo ze wiele miejsc jest juz zajetych przez prywatnych wlascicieli, wciaz jest tu sporo rzeczy wartych zobaczenia.
+
Przechadzając sie po wyspie możesz zobaczyć mieniące sie w świetle klejnoty i wielkie kamienne głowy przez które z głębi pasma Border Mountains wypływają cztery wodospady. Mimo że wiele miejsc jest już zajętych przez prywatnych właścicieli, wciąż jest tu sporo rzeczy wartych zobaczenia.
  
* Aby zasiegnac dodatkowych informacji na temat wynajmowania dzialek na [[Lethe_(polish)|Lethe]] zapoznaj sie z zawartoscia strony [[Dragon_Cave_Rental|Wynajmowanie jaskin]].
+
* Aby zasięgnąć dodatkowych informacji na temat wynajmowania działek na [[Lethe_(polish)|Lethe]] zapoznaj sie z zawartością strony [[Dragon_Cave_Rental_(polish)|Wynajmowanie jaskiń]].
  
 
==Song of Wyrms ([[Lyre_(polish)|Lyre]])==
 
==Song of Wyrms ([[Lyre_(polish)|Lyre]])==
  
Symulator rowniez przeznaczony do osadnictwa. Mozna tu znalezc okret piracki Hatchlingow oraz majestatyczne zamki i palace.
+
Symulator ten również przeznaczony jest do osadnictwa. Można tu znaleźć okręt piracki Hatchlingow oraz majestatyczne zamki i pałace.
  
* Aby zasiegnac dodatkowych informacji na temat wynajmowania dzialek na [[Lyre_(polish)|Lyre]] zapoznaj sie z zawartoscia strony [[Dragon_Cave_Rental|Wynajmowanie jaskin]].
+
* Aby zasięgnąć dodatkowych informacji na temat wynajmowania działek na [[Lyre_(polish)|Lyre]] zapoznaj sie z zawartością strony [[Dragon_Cave_Rental_(polish)|Wynajmowanie jaskin]].
  
 
==The Cathedral ([[Cathedral_(sim)_(polish)|Cathedral]])==
 
==The Cathedral ([[Cathedral_(sim)_(polish)|Cathedral]])==
  
Znajduje sie tu Budowla w formie wiezy, uczeszczana przez tych, ktorzy chca zostac smokami. Jest to miejsce, gdzie mozesz [[Purchasing_a_Dragon_Avatar_(polish)|kupic awatary smokow]].
+
Znajduje sie tu budowla w formie wieży, uczęszczana przez tych, którzy chcą zostać smokami. Jest to miejsce, gdzie możesz [[Purchasing_a_Dragon_Avatar_(polish)|kupić awatary smoków]].
  
 
* [[Cathedral_(polish)|Katedra]] oraz [[Dragon_eggs_(polish)|Smocze jaja]].
 
* [[Cathedral_(polish)|Katedra]] oraz [[Dragon_eggs_(polish)|Smocze jaja]].
Line 41: Line 41:
 
==Wyspy otwarte==
 
==Wyspy otwarte==
  
[[Tir_na_Lir_(polish)|Tir na Lir]], [[Tir_Infernis_(polish)|Tir Infernis]], [[Tir_Niva_(polish)|Tir Niva]] oraz [[Tir_na_Nog_(polish)|Tir na Nog]] sa Wyspami Otwartymi. Stanowia one polaczenie z krainami Elfow na wschodzie. Znajdują się tam też domy oraz warsztaty niektórych smoczych strażnikow (Guardians) i Starszyzny (Elders), czyli osób, które opiekują się krainą.  
+
[[Tir_na_Lir_(polish)|Tir na Lir]], [[Tir_Infernis_(polish)|Tir Infernis]], [[Tir_Niva_(polish)|Tir Niva]] oraz [[Tir_na_Nog_(polish)|Tir na Nog]] Wyspami Otwartymi. stanowią one połączenie z krainami Elfów na wschodzie. Znajdują się tam też domy oraz warsztaty niektórych smoczych strażników (Guardians) i Starszyzny (Elders), czyli osób, które opiekują się krainą.  
  
 
===Dragon Fire ([[Tir_Infernis_(polish)|Tir Infernis]])===
 
===Dragon Fire ([[Tir_Infernis_(polish)|Tir Infernis]])===
  
Kraina stromych gor i glebokich dolin. Wspaniale miejsce do sprawdzenia swoich umiejetnosci latania.
+
Kraina stromych gór i głębokich dolin. Wspaniale miejsce do sprawdzenia swoich umiejętności latania.
  
 
===Sea Dragon ([[Tir_na_Lir_(polish)|Tir na Lir]])===
 
===Sea Dragon ([[Tir_na_Lir_(polish)|Tir na Lir]])===
  
[[Tir_na_Lir_(polish)|Tir na Lir]] obejmuje obszar od wulkanu do morza. Most na rzece laczy ja z cicha i malownicza wysepka. Jest ona rowniez miejscem zebran spolecznosci. Wyspa jest znana z ogromnych grzybow, ktore na niej rosna.
+
[[Tir_na_Lir_(polish)|Tir na Lir]] obejmuje obszar od wulkanu do morza. Most łączy ją z cicha i malownicza wysepką. Jest ona również miejscem zebrań smoczej społeczności. Wyspa jest znana z ogromnych grzybów, które na niej rosną.
  
[[Tir_na_Lir_(polish)|Tir na Lir]] stanowi polaczenia z krainami Elfow na wschodzie.
+
[[Tir_na_Lir_(polish)|Tir na Lir]] stanowi połączenie z krainami Elfów na wschodzie.
  
 
===Eternal Dragon ([[Tir_na_Nog_(polish)|Tir na Nog]])===
 
===Eternal Dragon ([[Tir_na_Nog_(polish)|Tir na Nog]])===
  
Labirynt w ksztalcie pierscienia otaczajacy cicha rezydencje posrodku.
+
Na wyspie znajduje się labirynt w kształcie pierścienia otaczający cicha rezydencje pośrodku.
  
 
===Dragonfrost ([[Tir_Niva_(polish)|Tir Niva]])===
 
===Dragonfrost ([[Tir_Niva_(polish)|Tir Niva]])===
  
Niewiele o niej wiadomo. Majestatyczne gory z czapami sniegu na szczytach siegaja nieba. Na wybrzezu stoi starozytna swiatynia. Mozna tu uslyszec beczenie owiec oraz dziwne poskrzypywania.
+
Niewiele o niej wiadomo. Majestatyczne góry z czapami śniegu na szczytach sięgają nieba. Na wybrzeżu stoi starożytna świątynia. Można tu usłyszeć beczenie owiec oraz dziwne poskrzypywania.
  
 
==Mapa wysp==
 
==Mapa wysp==

Revision as of 15:13, 10 October 2007

EnDrac Revise.png

This article has been flagged for content revision.
Information contained in this article has either been depreciated due to administrative policy changes or is out-of-date following sim expansion and building works.

It will be revised in due course and this tag removed.


Terminy Dragon Isles (Wyspy Smocze) lub po prostu Isles (Wyspy) używane w kontekście smoków autorstwa Daryth Kennedy odnoszą sie do miejsc związanych z nimi zarówno w sensie znaczeniowym (np. Isle of Wyrms, Valley of Wyrms) jak i w sensie ogólnie rozumianym w Second Life, odnoszącym sie do nazw wysp (np. Limbo, Lethe).

Każdy z symulatorów składających sie na ,,Wyspy" ma wiele interesujących miejsc do zwiedzenia.

Contents

Isle of Wyrms (Limbo)

Zapierające dech i wciągające środowisko pełne starych kamieni i na wpół zapomnianej architektury, otoczone krętymi ścieżkami, wzburzonymi wodospadami i sędziwymi drzewami, obrazujące wyobraźnie i talent Daryth. Jest to kraina, po której smoki mogą swobodnie wędrować i czuć sie jak u siebie w domu. Najważniejsze miejsca godne polecenia to:

Najprzyjemniejszym zajęciem na Isle of Wyrms jest zwiedzanie i odkrywanie ukrytych miejsc oraz wtapianie sie w jej atmosferę, pełną zarówno ogromnych, latających nad głowami smoków, jak i tych małych - zwinnie przemykających po ziemi.

Valley of Wyrms (Lethe)

Lethe to duży symulator przeznaczony do budowy apartamentów, zamków i domów oraz do zamieszkiwania.

Przechadzając sie po wyspie możesz zobaczyć mieniące sie w świetle klejnoty i wielkie kamienne głowy przez które z głębi pasma Border Mountains wypływają cztery wodospady. Mimo że wiele miejsc jest już zajętych przez prywatnych właścicieli, wciąż jest tu sporo rzeczy wartych zobaczenia.

  • Aby zasięgnąć dodatkowych informacji na temat wynajmowania działek na Lethe zapoznaj sie z zawartością strony Wynajmowanie jaskiń.

Song of Wyrms (Lyre)

Symulator ten również przeznaczony jest do osadnictwa. Można tu znaleźć okręt piracki Hatchlingow oraz majestatyczne zamki i pałace.

  • Aby zasięgnąć dodatkowych informacji na temat wynajmowania działek na Lyre zapoznaj sie z zawartością strony Wynajmowanie jaskin.

The Cathedral (Cathedral)

Znajduje sie tu budowla w formie wieży, uczęszczana przez tych, którzy chcą zostać smokami. Jest to miejsce, gdzie możesz kupić awatary smoków.

Wyspy otwarte

Tir na Lir, Tir Infernis, Tir Niva oraz Tir na Nog są Wyspami Otwartymi. stanowią one połączenie z krainami Elfów na wschodzie. Znajdują się tam też domy oraz warsztaty niektórych smoczych strażników (Guardians) i Starszyzny (Elders), czyli osób, które opiekują się krainą.

Dragon Fire (Tir Infernis)

Kraina stromych gór i głębokich dolin. Wspaniale miejsce do sprawdzenia swoich umiejętności latania.

Sea Dragon (Tir na Lir)

Tir na Lir obejmuje obszar od wulkanu do morza. Most łączy ją z cicha i malownicza wysepką. Jest ona również miejscem zebrań smoczej społeczności. Wyspa jest znana z ogromnych grzybów, które na niej rosną.

Tir na Lir stanowi połączenie z krainami Elfów na wschodzie.

Eternal Dragon (Tir na Nog)

Na wyspie znajduje się labirynt w kształcie pierścienia otaczający cicha rezydencje pośrodku.

Dragonfrost (Tir Niva)

Niewiele o niej wiadomo. Majestatyczne góry z czapami śniegu na szczytach sięgają nieba. Na wybrzeżu stoi starożytna świątynia. Można tu usłyszeć beczenie owiec oraz dziwne poskrzypywania.

Mapa wysp

Tir NivaSimMap.png
Tir na NogSimMap.png CathedralSimMap.png Tir InfernisSimMap.png
LimboSimMap.png Tir na LirSimMap.png
LetheSimMap.png LyreSimMap.png