Difference between revisions of "Dragon Isles (polish)"

From Encyclopedia Draconica
Jump to: navigation, search
m
(Mapa wysp: Tir na Lir position updated)
Line 75: Line 75:
 
!       
 
!       
 
!   
 
!   
|-
 
|                                ||[[Image:Tir_NivaSimMap.png]] ||                                || 
 
 
|-
 
|-
 
|[[Image:Tir_na_NogSimMap.png]]  ||[[Image:CathedralSimMap.png]]||[[Image:Tir_InfernisSimMap.png]]||
 
|[[Image:Tir_na_NogSimMap.png]]  ||[[Image:CathedralSimMap.png]]||[[Image:Tir_InfernisSimMap.png]]||
Line 82: Line 80:
 
|[[Image:HatchieHavenSimMap.png]]||[[Image:LimboSimMap.png]]    ||[[Image:Tir_na_LirSimMap.png]]  ||
 
|[[Image:HatchieHavenSimMap.png]]||[[Image:LimboSimMap.png]]    ||[[Image:Tir_na_LirSimMap.png]]  ||
 
|-
 
|-
|                               ||[[Image:LetheSimMap.png]]    ||[[Image:LyreSimMap.png]]        ||
+
|[[Image:Tir_NivaSimMap.png]]    ||[[Image:LetheSimMap.png]]    ||[[Image:LyreSimMap.png]]        ||
 
|}
 
|}
  

Revision as of 14:36, 29 November 2007

Terminy Dragon Isles (Wyspy Smocze) lub po prostu Isles (Wyspy) używane w kontekście smoków autorstwa Daryth Kennedy odnoszą się do miejsc związanych z nimi zarówno w sensie znaczeniowym (np. Isle of Wyrms, Valley of Wyrms) jak i w sensie ogólnie rozumianym w Second Life, odnoszącym się do nazw wysp (np. Limbo, Lethe). Historia Wysp Smoczych sięga 2005 roku.

Każdy z symulatorów składających się na Wyspy ma wiele interesujących miejsc do zwiedzenia.

Contents

The Cathedral (Cathedral)

Znajduje się tu budowla w formie wieży, uczęszczana przez tych, którzy chcą zostać smokami. Jest to miejsce, gdzie możesz kupić awatary smoków.

Isle of Wyrms (Limbo)

Zapierające dech i wciągające środowisko pełne starych kamieni i na wpół zapomnianej architektury, otoczone krętymi ścieżkami, wzburzonymi wodospadami i sędziwymi drzewami, obrazujące wyobraźnie i talent Daryth. Jest to kraina, po której smoki mogą swobodnie wędrować i czuć się jak u siebie w domu. Najważniejsze miejsca godne polecenia to:

Najprzyjemniejszym zajęciem na Isle of Wyrms jest zwiedzanie i odkrywanie ukrytych miejsc oraz wtapianie się w jej atmosferę, pełną zarówno ogromnych, latających nad głowami smoków, jak i tych małych - zwinnie przemykających po ziemi.

Hatchie Haven (Hatchie Haven)

Miejsce stworzone specjalnie dla Hatchlingów i jeży autorstwa Daryth oraz dla ich przyjaciół.

Na wyspie znajdują się zarówno wysokie góry, jak i głębokie doliny, lasy i jeziora. Kręte ścieżki prowadzą do zatoczki piratów i do parków. Pomiędzy wzgórzami leży starożytna świątynia skrywająca liczne niezwykłości, czekające na odkrycie przez maluchów.

Uwaga! Maluchy tu rządzą!!!

Hatchie Haven jest częściowo przeznaczona do zamieszkania. Stoją tu gotowe do wynajęcia małe domki - w sam raz dla maluchów. Więcej szczegółów na ten temat znajdziesz na stronie: Wynajem domów na Hatchie Haven.

Valley of Wyrms (Lethe)

Lethe to duży symulator przeznaczony do budowy apartamentów, zamków i domów oraz do zamieszkiwania.

Przechadzając się po wyspie możesz zobaczyć mieniące się w świetle klejnoty i wielkie kamienne głowy przez które z głębi pasma Border Mountains wypływają cztery wodospady. Mimo że wiele miejsc jest już zajętych przez prywatnych właścicieli, wciąż jest tu sporo rzeczy wartych zobaczenia.

  • Aby zasięgnąć dodatkowych informacji na temat wynajmowania działek na Lethe zapoznaj się z zawartością strony Wynajmowanie jaskiń.

Song of Wyrms (Lyre)

Symulator ten również przeznaczony jest do osadnictwa. Można tu znaleźć okręt piracki Hatchlingow oraz majestatyczne zamki i pałace.

  • Aby zasięgnąć dodatkowych informacji na temat wynajmowania działek na Lyre zapoznaj się z zawartością strony Wynajmowanie jaskiń.

Wyspy otwarte

Tir na Lir, Tir Infernis, Tir Niva oraz Tir na Nog są Wyspami Otwartymi. stanowią one połączenie z krainami Elfów na wschodzie. Znajdują się tam też domy oraz warsztaty niektórych smoczych strażników (Guardians) i Starszyzny (Elders), czyli osób, które opiekują się krainą.

Dragon Fire (Tir Infernis)

Kraina stromych gór i głębokich dolin. Wspaniale miejsce do sprawdzenia swoich umiejętności latania.

Sea Dragon (Tir na Lir)

Tir na Lir obejmuje obszar od wulkanu do morza. Most łączy ją z cicha i malownicza wysepką. Jest ona również miejscem zebrań smoczej społeczności. Wyspa jest znana z ogromnych grzybów, które na niej rosną.

Tir na Lir stanowi połączenie z krainami Elfów na wschodzie.

Eternal Dragon (Tir na Nog)

Na wyspie znajduje się labirynt w kształcie pierścienia otaczający cicha rezydencje pośrodku.

Dragonfrost (Tir Niva)

Niewiele o niej wiadomo. Majestatyczne góry z czapami śniegu na szczytach sięgają nieba. Na wybrzeżu stoi starożytna świątynia. Można tu usłyszeć beczenie owiec oraz dziwne poskrzypywania.

Mapa wysp

Tir na NogSimMap.png CathedralSimMap.png Tir InfernisSimMap.png
HatchieHavenSimMap.png LimboSimMap.png Tir na LirSimMap.png
Tir NivaSimMap.png LetheSimMap.png LyreSimMap.png